Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2011

back to the black.

Nie wiem czy to kwestia trendu, letniej aury, czy tego, że po prostu dobrze się czuję w przepełnionych kolorami stylizacjach, które poniekąd oddają mój szalony charakter, ale ostatnie czasy nie mogłam się przełamać żeby założyć coś o słabszym pigmencie. Co więcej, czerń odeszła u mnie na bardzo daleki plan. Wszystkie czarne, cieliste i niekolorowe rzeczy wydawały mi się brzydkie, nieładne, nieodpowiednie. Dziś postanowiłam stawić temu czoła i ubrać się w końcu w coś normalnego. 











legii- mango
buty, torebka (bylyy x razy) - h&m
koszulka, kurtka- nn

11 komentarzy:

  1. oo super:):) tylko torebkę bym zmieniła, świetny kolor ale kształt mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie to wszystko polaczylas ;-) wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh te Twoje długie włosy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. @Calima: zieram się w sobie, żeby w końcu pójść do fryzjera podciąć końcówki ;P przeważnie źle się to kończy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna bluzka :)

    Podoba mi się twój blog , więc jeśli chcesz to możemy poobserwać się nawzajem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit.
    obserwuje i licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne buty :)
    Zapraszam do mnie - znajdziesz u mnie m.in. informacje o konkursie - do wygrania dwie dowolnie wybrane rzeczy z całego asortymentu Muskato.pl

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3