Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

czwartek, 19 stycznia 2012

always black and white!

Heej! Dziś zestaw na formalną okazję (aczkolwiek myślę, że nadawałby się i na takie mniej formalne;d), mianowicie na egzamin. Co zrobić jak ma się ich duuużo (np, jak w moim wypadku 7) a zakładanie tej samej czarnej spódnicy do tej samej białej bluzki z tymi samymi butami nudzi się niemiłosiernie i jest wręcz nieelokwentne? Zaszaleć (!)- otóż to, z dodatkami! Zmieniając je możemy wyczarować z małej czarnej i białej koszulowej bluzki (nawiasem mówiąc to chyba każda kobieta powinna mieć lub ma takie coś w szafie. i to jest pewniak) caaałkiem ciekawe i niecodzienne zestawy. Ja dziś np dowiedziałam się, że wyglądam jak stewardesa. ;D cóż, lubię przebieranki ;D

btw. pokazywanie outfitów "od środka" jest baaardzo nieprzyjemne w zimie. szczególnie jak pada deszcz ze śniegiem i jak nie ma się gdzie schować statywu z aparatem żeby go nie zapadało, demnn. Przez to całe sesjowanie bez płaszcza chyba nabawiłam się choroby.. ;o
















Koszula/shirt- Stefanel  |   Sukienka/dress- Orsay  |  koturny/wedges- deezee  |  płaszcz/coat- Mohito 





 ;** 

7 komentarzy:

  1. mimo ze wygladasz za zmarznieta, czego wspolczuje :), to wygladasz super

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jeszcze pytanie - raz w zyciu zamowilam buty (sandaly na koturnie) na deezee i musialam oddac, bo fatalnie sie w nich czulam. czy te botki sa wygodne? szukam w sklepach od dawna i chyba nie mam wyjscia jak tylko kupic w necie

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Olga: no są dość wygodne te koturny, ale mam jeszcze model bamboo (na niższym koturnie o jakiś cm) i te są już booosko wygodne! Można w nich biegać po mieście cały dzień, bez problemów ;)) także, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biel i czerń zawsze wyglądają pięknie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarny i bily to klasyk, ale podoba mi sie jak polaczylas zestaw z tymi ciekawymi rekawiczkami!! sa przeslodkie!!
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa! Ty założyłaś do koturn skarpetki! a ja myślałam że to są takie buty! świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3