Obserwatorzy

wtorek, 26 czerwca 2012

stajlmix - snapback + plastic heels


Plasticowe buty w szpic? hę, kupiłam z myślą o praktykach w urzędzie miasta. elegancki dress code to nie do końca mój faworyt, więc szpileczki miały leżeć w szafie aż do sierpnia... 
stało się inaczej, postanowiłam dać im szansę i zapoznać ze snapbackiem, na punkcie którego mam ostatnio niezłego fioła, swoją drogą. 
a więc co, mówimy im hot or not? 













Wearing: Zara t-shirt  |  Topshop skirt  |  Atmosphere plastic heels |  


;***  

46 komentarzy:

  1. Ale świetny zestaw, coś całkiem innego i zwariowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boska spódniczka, bosko wyglądasz! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) i jaka fajna piła za Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ,ciekawa stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjecia:)

    zapraszam do obserwowania , duzo top dla mnie znacyz
    http://anniewayfashion.blogspot.com/
    bede wdzieczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie także hot :)
    swietna spódniczka .

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :)
    świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz świetny blog :) bardzo mi się podoba! Poobserwujemy się? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wygladasza:)
    zapraszam seredcznie:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. nogiii <3 super wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka :) Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award.Szczegóły na moim blogu! http://rasz-rush.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, dzięki bardzo za nominację! milusiooo :))))))))

      Usuń
  12. spódniczka jest piękna no i całośc megaśna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super te buciki !!!!

    bardzo mi się podobają....

    pozdrawiam serdecznie


    Marcelka Fashion



    :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle super foty <3 I ten fotel-piłka - wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam twego bloga, jest swietny - obserwuję, widzę lubimy podobne spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie to nie przepadam za szpicami, ale na twojej nóżce wyglądają naprawdę świetnie, a te ostatnie zdjęcia to w ogóle wymiatają! pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna spódniczka i szpilki <3 ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka suuuper pufa:D też chce taka!!!:D
    bardzo fajny blog,
    zapraszam do mnie do odwiedzania i obserwowania jeżeli Ci się spodoba:)
    Pozdrawiam cieplutko w ten pochmurny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super spódniczka! *.*
    dzięki ;3
    obserwujemy? c:

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie :) wyglądasz jak uczennica :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna spódniczka, ale do tego outfitu założyłabym jakies trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :)!pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. omg, cudowne buty! :) pięknie wyglądasz! :):*

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne buciki ;) uwielbiam klasykę !

    proponuję obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bomba, to się nazywa dopiero kobieta z pazurrrem! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kurczę, ale fajne te buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie mogę uwierzyć, że zdjęcia zrobiłaś na takim tle :p

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahhah cudownie!!!!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* I ZAPRASZAM!!!!

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3