Obserwatorzy

sobota, 25 sierpnia 2012

dzika amazonka

Mrówki mnie oblazły podczas robienia zdjęć. 100 pro poświęcenia! 
;D 











Wearing:  Atmosphere leopard overalls   |  Asos bag  |  nn sandals 

;**  

70 komentarzy:

  1. super wygladasz! :D
    ekstra ten kombinezon :D
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :D - hahoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz cudowny makijaż! Cudeńko kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon wymiata ! świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego się nie robi dla sesji na bloga ;) świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że nigdzie nie pogryzły ;) Zestaw cudowny, a zdjęcia przepiękne, no po prostu czysta perfekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no na szczęście nie pogryzły! ;D ale potem cały dzień miałam wrażenie, że się ich nie pozbyłam i że gdzieś mi się tam szwędają. wrrr

      Usuń
  6. Oo mam bardzo podobny kombinezon :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko!!!! Kocham takie kombinezony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! piękny kombinezon.
    obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam motyw panterki ! zakochalam się w kombinezonie !

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie prezentujesz się w tym kombinezonie :)
    W sumie to ładnemu we wszystkim ładnie <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za motywem panterki, ale na Tobie super wygląda - po prostu pasuje do Twojego typu urody i nie wyglada tandetnie ;] Jednak najbardziej wpadł mi w oko makijaż <3

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z THE VIOLIN STYLE

    PS. Zapraszam do obejrzenia mojej nowej stylizacji oraz do udziału w konkursie - do wygrania jest 40$ na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 zdj . Cudowne ! ♥

    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw. ładnie Ci w panterce :))
    Cudna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw :) świetna panterka i pasuje do Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. panterka zawsze na plus, fajny kombinezon! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pióra i złota biżu idealnie tutaj pasują!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw, a to różowe autko za Tobą .... bombowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz! ;)

    zapraszam na mój nowy blog: http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha, nie ma to jak wredne, chodzące po tobie mrówki! ;> podoba mi się, widać, że siędla nas, czytelników poświęcasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ależ Ty masz śliczna buzie - torebka frędzelki bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ahh! jaki drapieżny kombinezon! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. dzieki ;)
    suuuuper torebka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje ! ;)
    Ładna całość !
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. swietny kombinezon *_* !!!! wygladasz bosko :)!100% kobiecosci :) zapraszam do mnie i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. boski kombinezon. I fajne połączenie. Masz piękną urodę, tylko pozazdrościć :) Świetnie prowadzisz swojego bloga, dobrze czyta się twoje posty i ogląda zdjęcia ♥

    Zapraszam do mojego bloga. Może zaobserwujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny kombinezon :) ależ z Ciebie tap madl!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nienawidzę mrówek, więc podziwiam, że tak z nimi wytrzymałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś nominowana, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana! jak będę miała chwilkę to na pewno się zabawię ;D

      Usuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz ;d
    nie lubię mrówek... brrr...

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny kombinezon!
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie poświęcenie ;p.
    Za to zdjęcia są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz cudowną twarz! Podobno panterka będzie bardzo modna tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  34. w H&M ostatnio pojnawialy sie rozne modele ja juz zakupilam 3 na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś zajebistą modelką! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiscie nie takie same :P jesli chodzi o ramoneski to nie wyobrazam sobie bez nich zycia;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no wiem, wiem, też już po nich patrzyłam ;D jeszcze były takie w różnych wersjach kolorystycznych ;D póki co odkładam kase na wakacje, ale po nich muszę kupić chociaż jedna ramonę, bo też sobie bez niej życia (ani zestawu) nie wyobrażam!

      Usuń
  37. bardzo pasuje ci ten strój, ja bym sie nie odważyła ze względu na wiek, ale u ciebie super zagrało!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale masz piękne, wielkie oczyska - hipnotyzujesz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Cóż za poświęcenie :)) Świetny, drapieżny kombinezon i super foty! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. nieziemski masz ten kombinezon *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. wspołczuje.. ja 10 ide na wyrwanie :<< masakra...


    obserwujemy? :)

    aniaaaneczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz, jak zawsze !! bardzo fajny kombinezon <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyglądasz, genialny kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny ten kombinezon! Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. masz bardzo ciekawą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. super zdj ;)
    sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great Post. I follow your Blog now.
    Please follow me.
    A.

    dramaticmode.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  48. wow ale panterka :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. piekna jesteś! a w tym kombinezonie wyglądasz bajecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. 7 zdjęcie jest nieziemskie !!:) jak zawsze z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ALE PIEKNIE;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3