Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 19 sierpnia 2011

Houston, we have a problem!

Dziewczyny, mam problem! Muszę wybrać stylizację do projektu "w świecie wirtualnych szaf", który zostaje wydawany jako książka i kompletnie nie wiem, które zdjęcie posłać... A może zrobić coś nowego...  w takim razie co?

Wstawiam zdjęcia z moich setów, piszcie, który Wam się najbardziej podoba, i który najlepiej pasuje do tej akcji, pls! ;))


1.
 2.
 3.
 4.
 5.
 6.
 7.
 8.
 9.
 10.
 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.























17.























18.


Po więcej zdjęć z każdego zestawienia, odsyłam do konkretnych postów ;))

A więc jaki jest Wasz typ?

xx,
Clau! ;*

16 komentarzy:

  1. cudowne spodenki z tygrysem białym na tylniej kieszonce! ja byłaby za tą stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 4, 10, 11, 15 :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 7,13 lub 17 ;)
    Ale wybór należy do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam problem z wybraniem zdjęcia do projektu :<
    Jestem za 1, 11 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja z tygrysem na spodenkach! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dziwie się że nie możesz się zdecydować - wszystkie są piękne :)))
    4, 6, 18 są meeega !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie urzekła stylizacja nr. 7 ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. 4, 13, 17 <3

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja inaczej niż wszyscy - 2

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze wszystkie są świetne, ciężko wybrać :) ale jak już muszę to 6, 8 i 12 :)

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hmn, no nie wiem, chyba się zdecyduję na zestaw ze wpodenkami z tajgerem :P

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3