Obserwatorzy

środa, 14 marca 2012

13go!


Dalej szaruga za oknem. u Was też tak? 











Wearing: H&M hat  |  H&M holey sweater  |  Esprit  shirt  |  DIY shorts  |  Promod worker boots


;**  

33 komentarze:

  1. Twoje spodenki są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki są cudowne :) boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci w tej czapie!:))
    Świetne spodenki i paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szorty i sweterek.:) Zazdroszczę włosów...!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tego rodzaju swetrów, ale na tobie wygląda on niekonwencjonalnie i po prostu fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapka i spodenki są super!:)

    Zapraszam na konkurs na blogu do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna bluzeczka i szorty!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. za to u Ciebie piękne kolory! super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz a spodenki są piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dziś piękne słoneczko!

    dziękuję za komentarz!

    rebellook.blogspot.com

    :D

    OdpowiedzUsuń
  11. biel + czerń + czerwień + rewelacyjne zestawienie kolorystyczne!
    fantastyczny sweterek no i czapa, jak ja uwielbiam czapy :) dodają tego czegoś, lekko żulowskiego stylu, ale w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. biel + czerń + czerwień + rewelacyjne zestawienie kolorystyczne!
    fantastyczny sweterek no i czapa, jak ja uwielbiam czapy :) dodają tego czegoś, lekko żulowskiego stylu, ale w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha, no właśnie! też lubię ten troche żulowski look! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Claudio, zainspirowałaś mnie. <3
    Wyglądasz niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sweter<3

    piękny zestaw, mój Twój ulubiony! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ależ świetny zestaw, te spodenki są kapitalne! szukam skąd, a tu diy ;) pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne okularki :P
    ------------------------------
    Zapraszam serdecznie :*
    http://noeele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacja:)) Przypadkiem tutaj trawiłam i muszę powiedzieć że bardzo fajny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  19. spodenki ;)
    Zapraszam do mnie, zaczynam dopiero ale obiecuje będzie warto :)

    3maj się cieplutko piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super spodenki ;)
    u mnie słońcccce - wreszcie .!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Swietny look, fajnie kombinujesz ten sweterek!
    Kisses!
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziś wyszło słońce!!!
    Fajny look!

    OdpowiedzUsuń
  23. noo już jest słońce! mam nadzieję, że już zostanie z naaami ;))) btw. dzięki za komciorki ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great!
    I really love your blog dear, keep posting!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. o jak fajnie! super wyglądasz. :) spodenki są świetne. :)
    +dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądasz, świetne spodenki;)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3