Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

WYPRZEDAŻ! wietrzenie szaaaafy ;)

Postanowiłam wystawić kilka rzeczy, może coś Wam się spodoba ;) 
Wszystkie ciuszki są w dobrym i bardzo dobrym stanie, uprane, bez zniszczeń. 



Marynarka rozm. S/M Cena: 50 zł 
1 raz założona





 Cekinowe bolerko rozm S/M cena: 30 zł 
raz założone 



Bluzka H&M rozm S 
cena: 15 zł 




 Koszula w stylu militarnym H&M rozm. 38
cena: 20 zł 

 Koszulka w groszki 
Cena 10 zł




 Bluzka ZARA rozm M  cena: 17 zł 




 Koszula rozm S 
cena 17 zł 

Do każdej z rzeczy należy doliczyć koszt wysyłki 8-10 zł 
;) 

Ceny do negocjacji na priv ;) 
Jeśli  ktoś bd zainteresowany  proszę o kontakt mailowy. 


Jak spodoba Wam się taka akcja na moim blogu, to będę częściej organizowała tego typu wyprzedaże. Kolejnym razem przeglądnę spodnie i torebki, chcecie? ;)) 


;*** 








20 komentarzy:

  1. Dużą robisz tą wyprzedaż .!: )
    ZApraszam do mnie- każdy komentarz mileeeee widziany !!!~;p

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :D Fajny blog ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie śmiejcie się, że sporo :P na więcej bym musiała więcej szafy wysprzątać, póki co nie mam weny ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. JA już obserwuje :D Liczę na Ciebie ! :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak to jest możliwe, żeja Cię jescze nie obserwuję??? Już nadrabiam to niedociągnięcie rażące :D

    Pozdrawiam! Lona
    lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna jest ta bluzka w groszki, a szczególnie jej tył:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, szczególnie pierwsza marynarka, tylko niestety wszystkie byłyby za duże na mnie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojej szafie tez by sie takie cos przydalo bo nie ma w niej miesca doslownie na nic:)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Marynara fajna, ja bym nie sprzedawała!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jednak nie odsyłam :) Założyłam je parę razy i wkładka się ułożyła także wszystko jest już w porządku :) Po brzydkim zapachu też już prawie śladu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak nie odsyłam :) Założyłam je parę razy i wkładka się ułożyła także wszystko jest już w porządku :) Po brzydkim zapachu też już prawie śladu nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny blog;) Dziękuje kochana za komentarz i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super marynarka, szkoda,że taki mały rozmiar:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne te rzeczy:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka z Zary fajna. Masz ją jeszcze? ;D Jest bardziej obcisła, czy oversize'owa?

    OdpowiedzUsuń
  16. hmn, dół bardziej obcisły, ale na chwile obecną- sprzedana ;)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3