Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

środa, 18 maja 2011

hello little bitches!


Myśl o założeniu bloga, który miałby być stricte fashion dręczyła mnie już od dłuższego czasu, właściwie od chwili, kiedy pierwszy raz weszłam na bloga z prawdziwego zdarzenia. Od tamtej pory codziennie i z zapałem śledzę wpisy moich ulubionych blogerek, jednakże od dziś spróbuję się sama zmierzyć z zadaniem, jakim jest prowadzenie swojego własnego, ciekawego i oryginalnego bloga, pokazanie siebie, swojego stylu z jak najlepszej strony. 
Mam nadzieję, że małymi kroczkami, dojdę do czegoś, co będzie mnie oraz moich przyszłych czytelników i "oglądaczy" satysfakcjonować.  ;)) 

Dzisiejszy wpis, jako pierwszy, jest ubogi w treść i formę. Muszę się tym przespać, zastanowić w co ubrać mój fashionblog.   


Marynarka, bluzka, spodnie, bransoletki- H&M
platformy- deichmann



na dobranoc, dobry kawałek ;) 



wkrótce powinno pojawić się tu coś konkretnego! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3