Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

sobota, 28 maja 2011

Take me to the harem!

Mówią, że tego typu spodnie mogą nosić tylko dziewczyny o figurze kielicha lub takie, które są baaaardzo szczupłe, nie mają żadnych manka-mętów sylwetki. Ja niestety, do dziewczyn z 2giej, wymienionej grupy nie należę, jednak dodając do haremek marynarkę z buffkami, która optycznie poszerzyła ramiona oraz koturny, wyrównałam proporcje mojej sylwetki.



pierścien mocy 1 z lewej- h&m
pierścien 2- noname


Marynarka- amisu
bluzka- h&m
haremki- zara
koturny- deichmann



  PS. Jestem totalnie objedzona! Byłam u cioci na urodzinach, gdzie serwowano wyśmienite potrawy, ciasta itp. cóż, dziś idę spać z wyrzutami sumienia, dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Ten duży pierścionek - rewelacja !
    Cały zestaw bardzo fajny - spodnie, marynarka, buty - wszystko mi się podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten pierścionek z hm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz przeslicznie!wlasnie zostalam Twoim nowym followerem,bede wdzieczna jak tez zostaniesz moim,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ten duży pierścień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no;rewelacja ;-).Ja też nie jestem kruszynką i dlatego upodobałam ten fason;bo cudownie maskuje niedoskonałości figury ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnіfіcent beat ! I would like tο apprentice whilе уou аmend your web sіtе, hοw can i subsсгibe for a blog website?
    The account helped me a acceρtable deal. I had bееn tiny bіt acquainted of thіs yоuг
    broadcast proѵided bright clеar concept

    Here is my site ... hcg diet cookbook

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3