Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2011

Welcome in prison young Lady!

Ciągle jeszcze wrzucam zaległe zestawy. Tym razem z zeszłego tygodnia. Podoba mi się połączenie neonów z paskami. Wiem, że wiele z Was razi w oczy takie zestawienie i uważa, że to za dużo.
Dla mnie jednak wszystko jest okej, futurystyczny oddźwięk takich outfitów jest jak najbardziej w moim guście więc wariactwa na temat kolorów i pasków chętnie goszczą na moim ciele.






















blazer/marynarka-vintage; dress/sukienka-H&M; bag/torba- sh; heels/szpilki- deichmann;  glasses/okulary- NY

Btw. Tym razem zrobiłyśmy zdjęcia z siostrą w domu. Które Wam się bardziej podobają, te (pseudo)studyjne czy plenerowe? ;)



Biorę udział w konkursie "Gładka wygrana!" PHILIPSA.
Wy też możecie zgarnąć niezłe nagrody (bo aż do 50 par butów marki VENEZIA)! Wystarczy kupić dowolny depilator marki PHILIPS i wziąć udział w losowaniu, więcej informacji znajdziecie na:  http://www.promotion.philips.com/pl/pl/detailpage/47#  powodzenia!


xoxo, Clau! ;*

8 komentarzy:

  1. Niesamowicie pozytywnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne zdjęcia!! :)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. na 1 zdjeciu myslałam, ze masz żółte rajstopy ;)

    fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję dziewczyny! ;*** zdjęcia robi mi moja młodsza siostra, ale nie wiem jak będzie wyglądać nasza dalsza współpraca bo się na mnie obraziła, i powiedziała, że to były ostatnie fotki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to poszalałyście z tymi zdjęciami! Na prawdę bardzo mi się podobają! Super wyglądassz :) Obserwujemy się nawzajemm? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3