Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

piątek, 1 lipca 2011

damn it!

Pogoda niestety nie inspiruje, żar nie leje się z nieba. Powinnam się wylegiwać na słońcu całymi dniami, tym czasem muszę wygrzebywać pochowane głęboko w szafie swetry! Jakoś ostatnie czasy nie mam ochoty nosić jeansów (a o spódniczkach, spodenkach i innych takich mogę zapomnieć), więc podświadomie wybieram kolorowe rurki, ucieszyłam się kiedy zobaczyłam w jesiennych lookbookach projektantów dalszy ciąg kolorowych stylizacji! 



kapelusz, pasek, sweterek- H&M; spodnie- nn; buty- deichmann 
















 i koturny do sprzedania, jakby tak któraś z Was była chętna, to proszę o kontakt mailowy. Cena do ustalenia, rozm. 38. ;)))

17 komentarzy:

  1. Ta moc koloru aż poprawiła mi nastrój w ten pochmurny dzień :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory i idealny kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. colour blocking - yay! :) your pictures are really funny too ;) you spread good mood :)


    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a neon yellow cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  4. color full łaaałaa! ;D
    karmelowe buty mi sie bardzo podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kapelusik i te czarne buciki! Poezja :)

    Ciekawy blog.

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja, wyglądasz przeuroczo :) i koturny - rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi jakie radosne zdjęcia! :)
    ja w te brzydkie dni uparcie noszę spódniczki, nie doszłam do siebie po całej zimie noszenia spodni ;) ale Twoje kolorowe ubrania bardzo mi odpowiadają :)

    http://unedandizette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so cute in this color blocking outfit! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3