Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2011

which one: FUCHSIA or LEOPARD platforms?

Dziewczyny! Znów mam problem! Napotkałam dziś w jednym sklepie baaardzo fajne platformy w jeszcze lepszej cenie. Pech chciał, że podobał mi się więcej niż jeden model. Po wstępnych eliminacjach zostały 2 pary szpilek: w kolorze fuksji (tutaj zdj z netu)

 Moje upatrzone mają kolor taki jak te z góry a fason jak te z dołu. Wybaczcie mi to zamieszanie, mam zdj platform na moich nogach w komórce, jednak niestety nie mam chwilowo do niej kabelka, żeby je zrzucić na komputer.
No i panterkowe, które są baaardzo podobne do tych pierwszych z tym, że cały obcas jest w panterce a podeszwa jest czerwona.



O na tym zdj obie pary są baaardzo podobne.

Moje zdj by wieeele ułatwiało, ponieważ mam obie pary na nogach.
Byłam zdecydowana na fuksję, ale im dłużej wpatruję się w zdjęcia w mojej komórce tym bardziej nie wiem, które wybrać... POMÓŻCIE!


pozdrouściski,
Claaaaaaaau! ;**

10 komentarzy:

  1. mi osobiście najbardziej podobają się te w kolorze fuksji :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. no mnie też chyba... ale mama mi mąci w głowie tą panterką. :P
    btw. już zaglądam na Twojego blogaa ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wybrała fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fuksja - są przepiękne !!!
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rowniez wybralabym te jednokolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie fuksja przezwycięża panterkę. Trzeba spojrzeć jeszcze na to ile kobiet na szpilki w panterkę... Fuksja ładniejsza i bardziej krzykliwa ;))
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. no i mam! ;D fuksja od początku była moim faworytem.. teraz kiedy siedzą w mojej szafce, mogę być spokojna ;))

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3