Wyjazdy studenckie

Obserwatorzy

sobota, 16 lipca 2011

pokahontas.

Już od dawna chciałam sobie sprawić jakieś fajne kolczyki z piórkami ale nic ze sklepów nie spełniało do końca moich oczekiwań, nie powalało mnie z nóg. Pewnego dnia znalazłam bluzkę z zawiązanymi w okolicach dekoltu pokaźnymi piórami. Postanowiłam je jakoś wykorzystać. "Wymontowałam" więc z bluzki owe pióra, przyczepiłam do kolczyka i tak oto mam, jeden, ale jakże piękny kolczyk, o! ;)















blazer/marynarka- H&M 
top- New Yorker
skirt/spódnica- Vero Moda
wedges/ koturny- deichmann 
watch- swatch

pooozdrouściski, 
Clau! <3 

3 komentarze:

  1. ładna spódnica:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, trzeba przyznać.
    Podoba mi się marynarka. (;

    OdpowiedzUsuń
  3. super spódniczka i koturny :)
    pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

thanks for visiting my blog and leaving a commennt!
xoxo! <3